New header =)))

SnowQueen | 7:16:00 PM | Wednesday, March 16, 2011 |

Assalamualaikum w.b.t




Lyna ada cakap nak post pasal Pewira Lyna kan... Tapi, rumah Lyna asyik hujan je... Lyna tak sempat nak keluar ambil gambar.. Huhu... Tapi kan... dari pagi Lyna cuba buat header. Pertama kali buat sendiri tau!! Header Lyna sebelum ni Kak Ayu yang tolong buatkan. Comel je tak macam yang Lyna buat ni... Hu3. Tapi, walaupun tak cantik, sebab usaha sendiri tetap puas hati lah... Serius Lyna tak reti.. Jadi, ni lah hasilnya.. He... Banyak benda pasal blog Lyna tak tahu.. Blog Lyna pun tak cantik dan tak kemas sangat. Masih belajar... Hik! :)



Jom tengok antara header yang Lyna buat tapi tak jadi guna...




















Cubaan pertama.....








Cubaan kedua... gambar kecik macam tak berapa nak sesuai..huhu










Cubaan ketiga... akan-akan header yang Lyna guna sekarang...





Oh ya... Lyna sekarang tengah gila lagu Terus Terang - Radja. Tak baru sangat lagu ni tapi lagu barulah untuk kumpulan Radja ni... Best jugak lah... Untuk $nowKing!!!



Lirik Lagu Radja Band – Terus Terang


Jangan pernah kau katakan
Bahwa cintaku terlarang
Karena tak ada yang tahu
Arti cinta sesungguhnya


[*]
Cinta datang dari Tuhan
Yang tak mungkin ku hindarkan
Karena aku manusia
Yang pastinya butuh cinta


[**]
Kepadamu aku terus terang
Bahwa aku memang masih sayang
Demi kamu aku relakan perpisahan


http://hotliriklagu.co
[***]
Hanya kamu yang aku sayang
Bersamamu jiwaku melayang
Demi kamu aku relakan perpisahan



Perpisahan..
Cinta datang dari Tuhan







Kata Saya :: Terus terang lebih baik daripada menyembunyikan... kerana menyembunyikan adakalanya menyakitkan!!!

6 Budak Pemurah Datang Komen:

♥♀Misz Ezatty♀♥~ said...

amboi comelnya header blog dia. buatkan 1 utk kakak :P

SnowQueen said...

uikss...
apenye sis...
bkn gune photoshop pown
x reti nk wat
hukhuk
=,=

♥♀Misz Ezatty♀♥~ said...

nak jugak. kakak nak order 8. esk siap yeh :P

bila nak jumpa kamu nye ni? rindu..haha

btw, dabel loike tok lagu raja tuh dear~ wink2

SnowQueen said...

cm tuh..
esok laa jumpe..
ley teman kte gi bank..
kte jemput sis yer =)))
da lame sis x nek pewira kte kan
=P

ahsfantasy24 said...

aku syg kamu slamanya!
:)

SnowQueen said...

ahsfantasy24::k.ayu!!!!!rinduuuuu T_T

♥ Jalan Cinta ♥