Untunglah ada rupa ...

SnowQueen | 1:21:00 PM | Friday, June 10, 2011 |
Assalamualaikum w.b.t



Wow ! sekarang tengah hangat crita Nora Elena kan ... Seronok tengok cerita tuh sebab semacam nama Lyna je disebut-sebut dlm cerita tuh ! hahahhaaaa (perasan !!)



Lyna suka sangat tengok Nora Elena atau nama sebenar dia Siti Saleha . Patutlah cantik kan ... Mix tu !! Tengok lah abang dia (Sam Bunkface) lagi lah macam mat saleh nye kan ... Teringat jugak ayat Adilah, kawan Nora Elena dara siri drama neh. Dia cakap untung lah Nora Elena neh ditakdirkan rupa yang cantik, menjadi lumrah kesukaan lelaki ...



Bila difikir-fikir kan ... Betul ayat tu ... Memanglah cantik bukan segala-galanya. Peribadi, sikap dan amalan yang teramat penting . Tapi secara tak langsung, rupa paras selalu menjadi sanjungan tinggi terutama lelaki. Itu fakta bukan auta !!!.



Dan teringat lagi soalan sepupu Lyna (asyik teringat je hari neh :PP) ... Dia tanya " K.ngah, kenapa ye orang lelaki walau ada bini or gf kat sebela tapi bila jalan ke apa tetap pandang perempuan !!" .... Glurpp ! Ha3 ... Lyna pun buatlah muka poyo jawab "Lumrahlah lelaki nakal. Yang penting cara dia mengawal nakal dia tuh. Lagipun pandang tu perkara biasa je ... " Hahahaha ... poyo ... poyo ... lau bf/suami Lyna yang buat macam tuh bukan jawapan neh dah bagi rasanya ... Bergusti kat situ gak terus :PPPP




Sebenarnya, kecantikan itu sememangnya anugerah untuk seseorang. Tapi dengan anugerah itu jugak perempuan selalu diuji. Yela, dah cantik meti ramai peminat. Nak kawal diri tu bukan senang ok ! Sebab tu ada artikel Lyna pernah baca perempuan cantik selalu curang. Ish3, itu semua atas diri individu sebenarnya. Dan Lyna bersyukur pulak rasa ditakdirkan jadi insan yang biasa-biasa. Walaupun Lyna ada hobi melihat girls2 cantik dekat fb atau majalah ! Bukan les tahu ! ha3 .. Tapi suka tengok .... Untung lah korang ada rupa ... :PPPPP




Antara muka selebriti yang cantik di mata Lyna ....







Ha .. ni lah dia Nora Elena (Siti Saleha) bagi sesiapa yang tak kenal .....






Lofa ni kalau pakai tudung mesti lagi cun kan ... Hu3 ....






Ha, ini pula Siti Fathia ... alah, belakon dalam Ummu Hani tuh .... Cantik jugak :))))





Kata Saya :: Ciptaan Allah SEMUA indah-indah belaka ...... :))

5 Budak Pemurah Datang Komen:

ahsfantasy24 said...

huhuuhu..
sadis ta penah bksmpatan
na tgk cite tu la babe, huhu~

SnowQueen said...

alah ... kt youtube n website tv3 kn byk .. hik2 ... tp xpela, xpntg sgt pun ... tgk sy lg byk faedah ! ha3 :PP

misz athiqah said...

ha...ha..xpenah tgk nora elena sbb kat umah nie xleh tgk tv3 bila maghrib..=p...wanita cantik mmg btuah..tapi sejauh mane tuah mereka??..sekadar diberi byk ruang dan peluang..tapi sekadar itu...ramai yg cantik xbahagia...atau bahagia seketika..baik jadi yg xcantik..skurangnyer kita dapat segalanyer atas usaha kita dan kita punyer sgalanyer...=p..

salam..jenguk jengah anda di sni..=)

SnowQueen said...

yh2 ... ape xleh nyer .. mgrb bkn pnghlg ! kte pom tgk kt youtube n wbsite tv3 ... hee :)) ape pun sokong kenyataan k.tiqah tuh ^^

terime kasih, sile dtg lg (:

Mr.Shadow said...

jauhnye berangan die? amboi?

♥ Jalan Cinta ♥