Getting braces..yuhuuu~

SnowQueen | 7:24:00 PM | Friday, March 25, 2011 |


Assalamualaikum w.b.t




Nekad! Nak pakai braces. Lyna kalau gambar candid serius sangat buruk! Mula2 fikir jugak kenapa kan.. Setelah membuat kaji selidik barulah Lyna sedar perkara ini terjadi disebabkan gigi Lyna. Act, gigi Lyna tak de masalah sangat. Cuma mungkin agak besar dan kedepan kot. Entahlah.. tak de lah ke depan sangat jugak. Tak kisah lah apa, janji Lyna tekad nak pakai walaupun tahu sakiittttt yang amat sangat!! Tapi, fikir kos yang mahal, kena fikir 10x jugak ni... Pinjam duit kakak dulu dah kerja bayar, aci tak?? Hahahaa... (macam dia nak bagi...he..). Tak kira tak kira.. Nak jugak!!! Huhuhuuu =,=




Lyna tak tahu sangat pasal braces ni. Jadi, siapa-siapa yang ada pengalaman atau pengetahuan mengenainya boleh lah kongsi dengan Lyna ye.. Lyna nak tahu sangat! :))





video






Kata Saya :: Senyum.... Tak perlu kata apa-apa =D

6 Budak Pemurah Datang Komen:

wAnIEy HuNNy said...

nak pkai jugakk! (^_^)

SnowQueen said...

jom jom...
tp sakit..adeiii
=,=

nisahairuddin said...

pk pnjg dulu yunk..nisa ritu nk pkai gak..tp pas tahu risiko die..xjadi pkai..

SnowQueen said...

bole taw ape risikonye???
huhuhuuu

nisahairuddin said...

kalu pkai mle2 mmg dh skit..myb dlm 2 minggu gak bwu surut sakit..then 3 bulan sekalu kne g btol kan..after that mesti sakit plg sikit pon seminggu...plg cepat 3 thun bwu ley cabut benda 2..then mkn byk kne pantang..mcm2 x ley mkn...leceh kit la..kalu jangka masa panjang struktur gg mmg akan rosak..so klau ada cara len elak kan pakai..:))

SnowQueen said...

tadi baru pergi klinik tnyer..dkter kate xpyh pakai...elok jer..kecuali utk kepuasan diri sndiri...huhu...entah laa..tgk keadaan :))

♥ Jalan Cinta ♥