Kisah dongeng

SnowQueen | 11:06:00 PM | Thursday, September 8, 2011 |
Assalamualaikum w.b.t



Kalau kita tak suka orang tu kan .... dia hebat macam mana pun, msg dan caring laa kat kita pun ... kita rasa macam geli jer kan . Tapi, kalau orang yang kita suka pula, dia buat tak tahu macam mana pun hati tetap berbunga-bunga macam tak sedar-sedar yang dia tu tak minat pun kat kita . Hahaha . Lumrah dunia . Yang sebenarnya, kita tak semestinya mendapat apa yang kita inginkan dan kita harus redha untuk itu, kerana mungkin ada 1001 hikmah di sebaliknya :))))))




Ah , lupakan semua itu . Jom layan lagu Kisah Dogeng by Stacy . Terjatuh hati pada lagu ini . Dan mungkin kisah kita juga hanyalah kisah dogeng semata-mata (^_~)




video



Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

* Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja *

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

*




Kata Saya :: Berdoa agar kisah dongeng ini menjadi kenyataan :))

♥ Jalan Cinta ♥