Lagu ST12 semua best!!!

SnowQueen | 5:05:00 PM | Wednesday, March 30, 2011 |

Assalamualaikum w.b.t..




Lagu ini pulak!! Ok, macam biasa... pusing untuk seratus kali lagi!


Biarkan aku jatuh cinta - ST12 ♥

Tatap ini indah melihatmu
rasa ini rasakan cintamu
jiwa ini getarkan jiwamu
jantung ini detakan jantungmu

Dan biarkan aku padamu
takkan menyesal hidup di dalam hidupku
rasa ini tulus padamu
dan kan ku biarkan sampai aku mati

reff:
Biarkan aku jatuh cinta
pesona pada pandangan saat kita jumpa
biarkan aku kan mencoba
tak peduli kau berkata tuk mau atau tidak

Tatap ini indah melihatmu
rasa ini rasakan cintamu
jiwa ini getarkan jiwamu
jantung ini detakan jantungmu

repeat reff


----------------------------------------------------------------


Ok, Lyna sangat kecewa tak dapat balik rumah minggu ini. Sangat gembira dengan esaimen yang tinggi menggunung dan kursus pengakap yang sangat dinanti-nantikan itu!! Haishh... Tak guna ada kereta tapi tak de masa nak gerak ke mana-mana, tak guna rumah dekat kalau tak boleh balik rumah!! Err... tabah jela yer... =,=



Selalunya kan.. bila habis exam ke habis sesuatu perkara yang membebankan mesti masing-masing ada plan sendiri apa nak buat, kan.... Macam pergi holiday ker... Haa... Lyna pun ada.. Jangan main2!! Haha... Check it out~




10 perkara yang separuh menguntungkan dan separuh merugikan ingin dilakukan selepas segala projek2 besar dihantar!! :)))



1. Balikkkkkkkk!! Rumahku syurgaku... Family, kucing, kura-kura, jiran tertangga, bantal busuk semua dah memanggil (err...bajet diorg ingat kat aq!!)



2. Nak pergi Korea ok!! Hahaaaa... Err... maksudnya tonton cerita Korea lah... Nak cari pakwe putih ketot....hahahaha (mamposss kalau k.et bace!!).



3. Kemas kini segala folder yang menyerabutkan dan memberatkan laptop!! Bila buat esaimen ni macam2 bahan ada.. Yang tak penting tuh pas ni boleh laa main jauh2 yer... Jasamu dikenang!! Wakakaka~



4. Nak date dengan perwira!! Nak jalan jauh2 bawak hati yang lara (ecececeee). Kesian giler kat kereta. Minggu sibuk ni jenguk nak hidup enjin pun tak... Kalau mak dan abah tahu mesti kena marah lah ni... Huhuhuuu -_-




5. Buat sesuatu kebaikan.. *wink*




6. Nak melawat ahli keluarga baru... InsyaAllah bila dah hantar semua kerja ni.. anak sedara pertama pun dah lahir... Tak sabar tau mak su!!! =))))))




7. Nak pergi buat facial... Bila kerja banyak ni, nak tepek2 benda kat muka pun tak sempat. Ni lah masanya kan... Hik!




8. Nak belajar sesuatu yang baru.... Hehe *wink2 lagi*




9. Nak masak, nak makan, nak masak, nak makan, nak masak, nak makan.. nak... Menggemukkan badan!!!! Hahahaa XD




10. Nak... nak... nak... KAMU!!!!! (hahahahaaa.... saje je buat kontroversi! =p)








Banyak kerja pun kena senyum selalu tau.... =)))






Kata Saya :: Lagu adakalanya mencerminkan perasaan si pendengarnya *kadang2 ok! :))

4 Budak Pemurah Datang Komen:

Diya Edhayaa said...

errr... kamu..??

SnowQueen said...

weiii..saje2 jela..mcm ko xtaw rumet ko neh...mereng2 ket..hahaha

Atikah Azmidi said...

wah.... sma la... shuke gak layan ST12... best2 kn lagu-lagu dia... follow u back...~

SnowQueen said...

atikah:: hehee..tq :))

♥ Jalan Cinta ♥