Kadang-kadang cukup sekadar menyukai tanpa memiliki membuatkan hidup bahagia :))

SnowQueen | 12:46:00 PM | Friday, March 25, 2011 |

Assalamualaikum w.b.t




Tak semua kita mahu dapat. Tak semua kita harapkan kita miliki. Tapi, kalau kita ikhlas, kita tetap akan rasa bahagianya perasaan itu seolah-olah kita sudah memiliki! Menakjubkan! Dan lebih menakjubkan.. Kita tak kan ada rasa sakit hati disebabkan kita sememangnya bukan siapa-siapa bagi individu tersebut untuk memendam rasa yang lebih... Mungkinlah... Tapi, awas.. ada ketikanya kita tetap akan sedikit terluka akibat memendam rasa sendiri!! Namun, itu lebih baik, sekurang-kurangnnya sakit itu tidak seperti sakit apabila dihampakan! Dan... sepi itu adakalanya indah.... :))




--------------------------------------------------------------------------------




Oh, ya... Lyna ada jumpa terapi baru untuk hilangkan stress!! Err.. Tak de lah baru sangat. Cuma Lyna baru pratikkan sekarang.. Webby!! Amek gambar guna web cam da... Tadi masa tunggu nota kawan, Lyna tak tahu nak buat apa. Nak sambung buat assignment, tenet lembap macam siput!! Jadi Lyna pun ambil lah gamba bodoh2.. Fuhh... Hilang stress kejap! Haha... Jom layan gambar entah pape yang sempat Lyna ambil.. He... :))







Keselerakkan meja bukti kerja kami tinggi menggunung!! Gunung Kibabalu pun kalah da...







Dylaa over rajin hari ni! Haha..






K.et setia sebagai pelakon tambahan =P







Gembira sgt yer... Wat kerja lah... Haha..







PEACE =)))))








Kata Saya :: Mengharapkan sesuatu yang baru itulah impian aku.... :))

8 Budak Pemurah Datang Komen:

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

sy pon mengharap sesuatu yg baru.

penat dgn hidup ni! urgh!

SnowQueen said...

k.et mngharapkn ape..ce cite =P

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

xde ape pon.
haha

SnowQueen said...

ceh...
rahsia laa tuh...hik!

kul 8 yer ary ni sis :))

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

:)
okes!

pkai lawa2 yep! kite single!

SnowQueen said...

hahahhaaa...xley bla...tp btl ape..jodoh xkire d mane.. kot2 kt PC sape taw kan.. hahaha XD

pelangi hafyza said...

btol3.. suke ngan entry ni..
x semstinya apa yg kita nak tu kte dapat..
dan kadang2 yg kita xnak tu la kita dapat..
tp hdup mmg camtu..

SnowQueen said...

tu lah....
kene redha dgn ketentuanNya
huhu

♥ Jalan Cinta ♥