Kamu memang baik ^^

SnowQueen | 8:43:00 PM | Thursday, January 27, 2011 |



Assalamualaikum w.b.t...




Seronok rasa bila org femes n dah banyak followers ni sudi follow kte...
terbukti diorang x sombong
yela kan..
macam Lyna contohnya...
baru jer buat blog
siapalah Lyna nak orang follow
entry pun biasa2 saja
biasanya org femes tak mudah add orang
nak yang sama taraf je kan...huhu..
jadi, bila orang yang dah femes follow ni rasa seronok
dapat rasalah orang tu ramah n sudi kawan dengan kite yang masih mentah2 lagi ni
heheheee ^^

---------------------------------------------------------------------------------

btw, hari ni Lyna seronok sangat...
kami sekelas buka puasa ramai2
baca yassin untuk kawan2 kami yang berjaya dapat anugerah kecemerlangan
plus, untuk kawan kami yang baru operate semalam..
seronok....
yela, sebelum2 ni kitorang agak berpuak2 kan...
tapi hari ni..
semua kongsi rasa sedih dan gembira bersama-sama
Lyna berdoa persahabatan ini kekal selamanya...
walaupun Lyna x menangis macam orang lain tadi
bukan bermaksud Lyna xde perasaan
dalam hati hanya Allah je taw...
mungkin Lyna ni seorang yang jenis pendam perasaan
nangis masa sorang2 jep..hehe.. (kantoi!)

apa2 pun...

luv u all lah ♥ ♥ ♥





"Sahabat sejati akan meluruskan jalan ketika kita kehilangan arah dan tidak akan meninggalkan kita dalam suka, apalagi dalam duka"




Lyna harap kwn2 sudi terima Lyna seadanya Lyna... Lyna banyak kekurangan.. apapun Lyna betul2 sayang semua =D




Kata Saya :: Antara kita tiada noktahnya!!! (:

kami budak rajin.yay!!

SnowQueen | 7:06:00 PM | Tuesday, January 25, 2011 |


Assalamualaikum w.b.t


$em ni subjek anatomy telah mengusutkan segala pelajar yg mengambilnya
membuatkan nueron2 otak berbelit-belit
mata bulat memandang tanpa mengerti apa yg disampaikan
mulut pula terkunci rapat...hendak mengarut, itu fakta!!
fikiran kusut, perasaan bercelaru
nota bertimbun, amali setambun!!


owh...
anatomy~~


layan jela...
heheheee
(^_~)


---------------------------------------------------------------------------------------------


berehat sebentar bersama webcam..
err....kit kat x de ker???
hu3




yg belakang pun maw interframe da =P






Pelakon tambahan :: quya, rossa, bell, dan dylla yg over rajin hari ni..ha3






snap lagi!!





cik kierana laa... ^^





opsss~ terlebey sudah...




Kata Saya :: Bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian =D

CONTEST AJAATYNE :: besday someone spesel

SnowQueen | 7:04:00 PM | Monday, January 24, 2011 |


Assalamualaikum w.b.t


Hari ni x tahu nak post apa
bukak page k.aja tengok ada contest yang kiut miut ni
Lyna pun apa lagi join jela
he....






kalau pasal kad ni..
Lyna ikut mood jer
banyak masa, gatal tangan nak gunting menampal ni...
Lyna buatlah sendiri..
kalau penyakit M tu banyakkkk sangat
apa lagi, hidup enjin kereta pergi je kedai
senang cerita
ha3


okay..
untuk contest ni
Lyna wat ucapan untuk baby mok Lyna lah
senang, sebab gambar pun ada nak upload..he3


pasal ucapan pulak...
Lyna ni main belasah jer nak cakap apa
kadang2 tu ayat setiap tahun sama je bunyi
yang penting nama pun hari bahagia kan...
ucapan pun mesti lah kena flower2 sikit..
heheheee (^_~)


ok, dear...
walaupun besday kamu lambat lagi
tapi terimalah ucapan yang terlebih awal sikit ni...
haha!



" Kalau kte diberi peluang..
kte ingin kenal abg 100 juta tahun lebih awal
tapi, mana mungkin ada 100 juta tahun itu...
kalau kte diberi pilihan
kte mahu hidup dgn abg 100 juta tahun lagi
tapi, mana mungkin kte dapat hidup untuk selama itu
jadi...
kalau boleh
kita mahu cipta kenangan dengan abg
seolah-olah sudah bersama untuk 100 juta lamanya itu"

doaku.harapanku.tekadku...


"SELAMAT HARI JADI ABANG
ALLAH SELAMATKAN KAMU "



I never know what the future brings
But I know that this much is true
We'll make it through n I hope
U are the one I share my life with
And I wish that u could be the one I die with
And I pray that you're the one I build my home with
I hope I love U all my life...



ha...
macam tu lah lebih kurang ucapannya
dan di bawah ini pulak
gambar kad besday pada tahun lepas utk si die





simple n swit





habis keripuk dah tudung.. @pekeliling..nak balik dah...huhu



kat sini nak tag 3 org kawan
korunk join laa yer contest ni
(:





Kata saya :: Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata badan binasa


Redha jalan terbaek hilangkan sedih

SnowQueen | 2:01:00 AM | Saturday, January 22, 2011 |
Assalamualaikum w.b.t


awak..awak...
saya rasa awak dekat jer dengan saya hari ini
saya boleh lihat awak dari pandangan mata saya
tapi......
mengapa jarak itu tak mendekatkan kita???
saya tahu saya banyak buat awak marah hari ini
saya nak mintak maaf..
tapi setiap hati dingin saya mencair
setiap kali itulah awak pulak yang menunjukkan ego
puaskah awak dengan kata-kata..dengan menyakiti..dengan menyingkirkan itu???

saya kecewa awak..
sungguh
teramat kecewa

mungkin apabila emosi tak stabil
kenangan manis yang 10 juta kali pernah tercipta
tak sedikitpun terlintas
tatkala marah menguasai diri..
tak siapa yang berfikiran rasional...


~kesilapanku, keegoanmu~



MAAFKAN SAYA AWAK......




Kata Saya :: "Forget n Forgive" kalau lah semudah itu.....

muke cantik bersepah laa...kt fesbuk pun byk!!

SnowQueen | 5:56:00 PM | Thursday, January 20, 2011 |


Assalamualaikum w.b.t



lisa ni sgt cantik kan... (:



hey!!
meluat betul Lyna lelaki yg pantang tgk perempuan cantik ni
ada tu dah ada gf, isteri dah pun
ish..
ini bukan kes cemburu
(err...tp kalau bf sendiri mau jugak berperang kot..hehe)
tapi rasa tahap kemenyampahan yang meninggi lah

serius..
bagi Lyna perempuan cantik sangat ramai
pergi je mana2...
keluar jer rumah
mesti paling kurang jumpa seorang perempuan cantik
kawan2 yang ada fesbuk pun boleh tengok sendiri kan
jadi, pandai2 lah kawal diri ok!!

aduhai, lelaki...
cukup2 lah tu..
Lyna tahu itu hak peribadi sendiri
tetapi kadang2 naik rimas jugak lah tengok kan
ada tu nak 'cucuk jarum' main belasah jer
ada seorang mamat ini kan...
dia kacau hampir separuh budak kelas Lyna!
semua dia cakap cantik..comel..n bla bla bla
agak2 lah kan
tempat belajar sama kot!sekelas lagi...
cuba fikir....
kalau tempat sama pun boleh ramai macam tu
belum lagi IPG (tempat Lyna belajar) lain
belum lagi luar pada dunia IPG
x terkira ramai kan!!!
sereemmmmm Lyna dengan manusia macam ini

Lyna harap
suami Lyna nanti tak macam ni lah
pantang betul Lyna lelaki galak ni
Lyna jenis boleh terima rupa x market
poket x penuh
janji bukan spesies macam ini lah
ya Allah..
mintak dijauhkan...
huhuhuuuu


~~Lelaki yang suka seseorang perempuan atas dasar kecantikan tidak akan pernah berasa puas...selagi ada yang cantik, selagi itu dia akan memburu..........



Kata Saya :: Yang cantik itu belum tentu lagi sempurna =)

letih.lesu.lenguh..(3L) haha!

SnowQueen | 3:02:00 PM | Wednesday, January 19, 2011 |


Assalamualaikum w.b.t


aiyak!
sem ini banyak letih lah
banyak kerja
banyak kerahan tenaga
banyak urat saraf berpintal2
banyak menampung bag yang sarat
banyak mengendong barang yang berat
banyak segalanya lah...

hik3


tapi, nak berjaya macam tu lah kan
tak susah, bukan namanya pelajar lah kan..
heheee (:


haish~
Lyna tak sabar nak cuti raya cina ni
cina pun x ecited macam Lyna
Lyna mahu pergi jenjalan lah..
mahu rehatkan diri sebentar
sebelum ni, sem2 Lyna x bz macam sem ni
kira macam kejutan lektrik..bukan2..kejutan budaya lah senang cerita!
he~

kalau dapat pergi pantai pun best!!
Lyna pun penggemar laut..
rasanya bukan Lyna je kan
readers pun mesti suka jugak kan
jarang sangat lah orang x suka laut ni...
kan..kan...hehehee

Lyna suka laut sangat2..
tapi balik2 Lyna pergi laut yang sama jer
x berkembang langsung...hehe..
nak buat macam mana...
x berkesempatan lagi..
harap2 satu masa nanti
adalah yang sudi teman Lyna
pergi banyak lagi pantai2 lain
(^_~)


ni antara laut Lyna pernah pergi
♥ ♥ ♥




Teluk Cempedak... TC lah pantai yg paling kerap Lyna kunjungi.. nama pun orang Pahang kan..he3



ini pulak kat Melaka..tapi, Lyna lupa lah nama tempat ni..hu3...



Melaka again... kat pantai kami memang suka posing macam neh..dah jadi trade mark dah...ngee~






ini pulak dekat pangkor...trip yang besssss sangat2.. malangnya, Lyna sakit mata tyme neh..hukhukhuk -_-



pangkor lagi...atas feri da...



ni zaman Lyna sekolah lagi... kat terengganu..jugak lupa nama laut ni... kena tanya cieda ngan dek moen lah..mesti diorang tau =P


oh, ya...
sabtu ni Lyna pergi kuantan
nak jumpa abg ipar Lyna
baru balik dari Lubnan atas urusan kerja
harap2 Lyna berkesempatan lah pergi pantai sabtu ni
x sabarnya...
=)))))))))

kamu!!!
jangan lupa pakai lengkap warna coklat yer..
heheheeee




Kata Saya :: Laut mana yang tidak pernah bergelora..... ♥

Saya kenal sayang saya ♥ ♥ ♥

SnowQueen | 9:53:00 AM | Tuesday, January 18, 2011 |





salam readers...
Lyna dalam makmal masa buat entry ni...
Lyna dah siap kerja awal kan..
boleh lah nak karut marut ni...hik3

emm...
tengah sibuk buat kerja pun
Lyna boleh ingat kt seseorang ni...
haish~
siapa lagi kalau bukan buah hati pengarang jantung Lyna
kekekeee...
MUHAMMAD IKHWAN BIN ZULKAFLI
okeyh!
entry ini special untuk abang yup
tahu abang rajin bukak blog kite senyap2..
hehe!


Bf Lyna ni x de laa hensem sangat
tapi bagi Lyna dia sweet dan cukup buat Lyna teringat memanjang!
ada dimple kat pipi sebelah kanan lagi!
selalu Lyna paksa dia senyum lama2!!da mcm kerang busuk da...
haish...rindu..rindu =P


♥ his dimple!!


owh, abang..
nak tahu tak kenapa dirimu begitu berharga???
ini semua disebabkan kekuatan abang di depan mata kite
*mesti kembang lebar abg kn pas baca ni
hui3

♥ kita hormat abg sebab abg ajar kite jadi lebih matang, ajar kite lebih bertanggungjawab, ajar kite lebih hormat org lain, abg ajar kite buat perkara kita pandang remeh, perkara kite x suka buat...cthnya, abg selalu tegur kite supaya komited dgn pelajaran, abg ajar kite mula mencinta surat khabar, ajar kite berjimat cermat, ajar kite jaga kereta kite(kite kan malas isi air,angin tayar,servis kereta..hu3)...dan banyak lagi lah..yg penting..abg ajar kte buat sesuatu yg kite xsuka demi kepentingan diri kite jugak kan..terima kasih abg ♥

♥ abg sangat kenal kite.apa yg sesuai utk diri kita..sehinggakan jenis tudung jenis baju apa yang sesuai dengan kita abg lebih arif banding kite sendiri!!kalaulah org lain cakap kite macam2..rasa-rasanya abg lebih tahu mengapa dan kenapa kite macam tu...

♥ abg teramat jenis hormat orang lain..kite suka lihat cara abg bila dalam train rela berdiri sepanjang perjalanan demi bagi orang2 yg x dikenali yg kebih memerlukan tempat duduk..ketika memandu abg selalu bagi jalan pada mereka yg bersusah payah nak keluar masuk simpang...tengah memecut sanggup berhenti nampak sesiapapun mahu melintas...owh..sangatlah baik hati kan abg..klu kte dah memecut payah dah nak kenal apa itu brek...heheheee *kejam kot...dan bila mak,abah,tok,wan,kakak,kucing,tortoise dan segala kaum kerabat kite suka abg..xpelik bukan kalau kite kata abg ni baik....kembang lah tu..hik3


rindu nak jenjalan macam ni lagi..hu3


♥ abg selalu penuhi impian kite....kadang2 kite rase kesian jugak dekat abg..terpaksa susah payah demi kite...huhu..maaf lah ye abg..kite hargai sgt2...



abg tengah x de duit pun abg sanggup bawak pergi genting...huhu


♥ kite kan suka sgt bila abg bawak kte jalan2..hantar kte balik lipis (abg kan tahu kite sgt x suka drive..hehe).. bawak kite tempat makan baru..bawak kte window shopping..bawak kte tempat2 berilmu(wlupun kdg2 jep) dan even ajak kite teman tgk bola pun kte suka taw! =)))))


♥ kalau bab belajar pulak..abg memang pemberi dorongan yg utama selepas family..ada tu siap tlg buat kerja khursus lagi nak2 subjek bahasa Inggeris....pas tu..selalu suruh abg ajar macam2 kan...anatomy laa..ajar jawab soalan math laa...bagi pendapat laa..buat abg macam buku atau lamen web pulak..search jep...he3..jasamu dikenang lah abg ^^



abg saya 3 x ganda pandai pd saya taw!!ishhh malu lah saya -_-

♥ abg yg ajar kite suka bola...kte sokong gunners pun sebab abg..mahu kumpul semua jersey arsenal dan pakai sama2 dgn abg bila ada peluang..heheeehh..kte kan mahu sama-sama sokong apa yg abg buat...abg jugak selalu ajar kite supaya jadi lebih kuat..abg tau level confident kte sgt rendah..kte malu tunjuk talent kte..malu x bertempat lah kiranya...huhu.. u know me much laa syg~~ huhuhuuu



kami suka kumpul jersey Arsenal sama2 taw!



waduh~
dah habis waktu rehat lah
nanti kte cerita pasal abg lagi yup
kte kene stop dulu
sbb tgk abg da kembang sgt dah
takut meletup pulak nanti...
heheheee =P

Kata Saya :: Seratus juta kali sy terpaksa membuat pilihan...sy tetap memilih kamu..... B2G4E~


CONTETS PIC Hitam Putih PALING COOL !

SnowQueen | 8:59:00 PM | Sunday, January 16, 2011 |


wah...
menarik ini contest...
Lyna slalu jugak edit gambar wat hitam putih ni
nampk cool jer kan
xdek serabut2 ngan kaler2 neh
he3

Lyna xtaw laa nak amek gmba ape
Lyna amek gmba sendiri jep
gamba ni pown simple
tp bg Lyna sesuai dgn tema gamba hitam putih
sudi2 laa lihat yer =)))))





erm...
klu Lyna menang
Lyna nk gelang silver..
sbb nyer.. bile tgk gelang ney
mesti ingat contest ni
yela..silver kn ala2 putih gitu!
he3



pape pown thanx to si gadis bermata coklat bub sediakan contest yg swittt ni (:


mahu tag 5 org rakan yang cantik bergaya utk join contest ini..selamat mencuba (:






Kata saya :: Lagi indah klu punya hati yg suci putih =))))))

Saya Pelajar IPGM kampus Tengku Ampuan Afzan

SnowQueen | 2:18:00 PM | Sunday, January 16, 2011 |



Ehem..ehem...
br hr kedua bergiat aktif dlm dunia blog neh
ni segmen pertame Lyna join...
yg bes nyer sbb kene ngan diri sndiri...
pelajar IPG laa katekan...

heheheee....


okeyh!
utk 5 thn setengah ini
di sinilah nadiku, tmpat tglku, gedung ilmuku...
IPGM Kampus Tengku Ampuan Afzan
Lipis, Pahang....
rami tanye...best ker dok Lipis tuh??
ade ape laa sgt kan...

lau fikirkan nk outing bes2 jep
mintk maaf laa yerr...
sini bkn tmpatnyer
tp mungkin ade hikmah dibaliknya..
hujung mnggu xde laa keje nk abiskn dwet jep
leh wat smpanan hari2 tua nnt..ngeh3


Khusus Lyna kt sini Bm/Pj/Psk..
Psk tuh ialah Pend. Sivik dan Kewarganegaraan...he~
tp kn kwn2...
Psk bakal dimansuhkan x lame lg
dgr khabar subjek elektif kami akan diturkan kpd Muzik *kot
huhuhuuu...
name jer muzik tp lg susah pd Psk tuh...
seremmm wak seremmmm~

wlupun berada kt sini br due thn x brape nk stengah...
tp mcm2 kenanga ade
pilih jep..
nk yg switt nk yg bitter..
mcm2 ade...he3

lau manis tuh..
konpem laa keadaan Lyna kt sini
jauh beze ngan dunie knk2 riang dulu
kt sini fisrt time Lyna dok hostel taw!
blaja berdikari..aktiviti lasak..masak2 pown ade (nakal tol kan =P)

ingat lg...
pj mase foundation dlu tiap sem ade amali
siyesly,Lyna punye stamina x kuwat mane
arap kecik jep
tp lari cm kura2...hik3
tp tu laa antare pengalamn yg x dpt dilupakn kowt
di mana, Lyna cube jgak wat bende Lyna xreti tuh smpai berjaya
dn akhirnya... 7.2 KM Lyna berjaya habiskn...
yela 2.4 KM per sem kn...
mcm askar da rase =P
pas tu kt sini mcm2 aktiviti ade nk mantapkan jati diri
ade bina insan guru..pengalaman berasaskan sekolah
dn mcm2 lg laa
yg Lyna rase peluang terbek utk Lyna
belajar menyiapkan diri menjadi seorg guru

kenangan pahit pulak...
bile tyme esaimen bertimbun tuh
demam laa..xsihat laa
haishh...
pas tuh ingat lg hari esok nk kene anta satu esaimen
plus amali pj (lontar peluru)
mase tu laa pulak ade penyengat nk ngorat Lyna
siap gigit2 tgn Lyna..
ha,amek kau...
bengkak voolat mcm belon!!
sebek laa leh gak wat lontar peluru
wlupun agak terjejas cket prestasi..cewahhh!

perubahan Lyna nk wat
dlm sistem pendidikan negara kita pulak..
Lyna nk wajibkn semua bahasa dunia!!
hahaaaa..kejam sgt laa tuh kan..
xde laa..
Lyna nk sistem pendidikan kte ney
lebih berpusatkan kpd pelajar
klu kte tgk kt negare2 maju laa kn
pelajar2 diorg
kecik2 lg dah masuk libary
bukan cr buku ok!
cr journal...
x mcm kite...
kt u br laa kenal journal tuh ape
itu pown kdg2 je kan
Lyna jgak rase byk amali kene diterapkan dlm sistem pendidikan kte
Lyna td ade ckp Psk bakal dimansuhkan bukan??
bg Lyna x patut lgsung
mane nilai kewarganegaraan dlm proses nk wujudkn perpaduan klu mcm neh??
amali ape pljr dpt klu sudah xde subjek KH, Sivik, Kajian Tempatan
cukupkah sekadar teori2 sahaja???
renung-renungkn... (:



oklah...
lau nk cite..byk lg kowt...
Lyna pown x arif sgt lg mengenai sistem pendidkan ney
byk lg nk kene blaja...
doakn Lyna yer kwn2....
=)))))))


Kata Saya :: Ajarlah anak murid anda seperti mana anda mahu orang lain mengajar anak anda (:




Membe2 kelas....syg semua........



yay!! esaimen da siap ^^



Semasa PBS (Pengalaman Berasaskan sekolah) PISMP sem 2



Terima kasih BPM kerana menyediakan segmen ini =)))))

Tahukah Anda???

SnowQueen | 9:25:00 PM | Saturday, January 15, 2011 |


1. Tahukah Anda dalam bahasa Inggeris dan Italy, jurugambar dikenali sebagai paparazi. Perkataan itu dipercayai diambil dari watak paparazzo dalam filem La Dolce Vita yang diterbitkan oleh Federico Fellini pada tahun 1960. Dalam bahasa Melayu pula, ayah kepada seorang budak yang bernama Razzi juga boleh dikenali dengan nama papa Razzi.

2. Tahukah Anda bendera negara Denmark telah dicipta 700 tahun lampau, menjadikan bendera paling lama digunakan di dunia lebih lama daripada penggunaan susu cap bendera.

3. Tahukah Anda Persatuan Cintai Hidupan Liar diasaskan oleh Richard Martin dari Ireland pada tahun 1824. Lagu Bola Sepak Dunia 1998 yang ditujukan khas buat pemain, peminat serta persatuan2 bolasepak amnya pula dinyanyikan oleh Ricky Martin.

4. Tahukah Anda hanya enam bahasa digunakan oleh Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) iaitu bahasa Inggeris, perancis, Arab, Cina, Rusia dan Sepanyol. ianya akan bertambah menjadi tujuh bahasa jika ada perwakilan yang menggunakan bahasa pasar.

5. Tahukah Anda kedua belah kaki kita tidak sama besar kerana sebelah adalah kaki kanan dan sebelah lagi adalah kaki kiri. Namanya saja sudah tidak sama jadi tentunya besarnya juga tidak sama.

6. Tahukah Anda magnet ialah sejenis logam yang juga digelar besi berani. Sebagaimana namanya magnet ialah besi yang berani menarik butir-butir besi lain kearahnya. Bagaimanapun orang yang diupah untuk menarik kereta bukanlah magnet.

7. Tahukah Anda cicak memutuskan ekornya apabila diganggu. Apabila cicak menyedari yang dia diekori oleh sesuatu, ia akan memutuskan ekornya supaya benda itu tidak mengekorinya lagi atas alasan tanpa ekor sudah tentu ia tidak akan diekori lagi.

8. Tahukah Anda burung dapat pulang ke sarangnya walaupun telah keluar kadangkala hingga beribu kilometer daripada sarangnya tanpa sesat atau silap walaupun tanpa bantuan kompas. Ini kerana setiap sarang burung mempunyai alamatnya yang tersendiri sebenarnya.

9. Tahukah Anda bunyi perkataan lempeng dan tempeleng adalah hampir sama walaupun ia berbeza dari segi rupa bentuknya. Tapi, walaubagaimanapun orang yang kena tempeleng masih boleh memakan lempeng apabila dia berasa lapar.

10. Tahukah Anda gunung berapi yang berusia tiga ratus tahun disahkan masih aktif untuk meletup. Tapi mengikut kajian ahli gunung, api elektrik di rumah kita tidak akan aktif jika tidak membayar bilnya selama tiga bulan.

11. Tahukah Anda orang yang tidak pernah kisah langsung tentang wang ringgit, pangkat, kedudukan dan harta dunia ialah Orang Utan.

12. Tahukah Anda antara kereta kebal dan tok guru ilmu kebal, ahlak kereta kebal adalah lebih baik kerana kereta kebal walaupun ia kebal tapi tak pernah membanggakan diri dan riak akan kekebalannya.

13. Tahukah Anda ahli sains seluruh dunia bersepakat jika nasi ayam dimakan sewaktu lapar, perut kita akan mengalami satu tindakbalas yang berupa kekenyangan. Nasi ayam juga boleh digunakan sebagai ubat untuk menggembirakan hati kita bila nasi ayam yang dimakan itu dibelanja oleh kawan kita.

14. Tahukah Anda....... tahukah anda.......... tahukah anda..........
walaupun hidup beribu tahun kalau tak sembahyang tak ada gunanya!!



Kata saya::Tahukah anda, luka yg sudah kering ttp meinggalkan parutnya (:

sejuta kali sy ckp perlukan awk..sejuta kali itu jugak awak campak sy jauh..tp,sejuta kali juta sy petahankan sy masih setia~~

SnowQueen | 10:59:00 PM | Friday, January 14, 2011 |
~~iNfiNiTy~~

You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm EVERYTHING i am
Because you loved me





kata sy:: Doaku.Harapanku.Tekadku

sejuta kali kita merancang, tp kita ttp bkn sape2 utk tentukan segalanya......hanya Dia yg berhak!!

Akhirnya!! XD

SnowQueen | 10:00:00 PM | Friday, January 14, 2011 |
blog ini atas permntaan ramai...
err...xramai mane laa
takat rumet,bff,k.ayu n bape org lg jep (haha!)
tp,sbb luv korunk byk2
kte wat gak laa blog even 'kosong' mengenai dunia blog ini
ntah ade mase nk update slalu ntah x...
pape pown,
sile2 lh berkongsi ilmu yup dgn kte...
sy budak br blaja ok!!

kate sy::malu bertanya sesat jalan (^_~)

bersama si die pencipta blog ini...nnt sy blaje jagung blended yup~

♥ Jalan Cinta ♥