Perpisahan ini.

SnowQueen | 10:14:00 PM | Friday, April 13, 2012 |
Assalamualaikum w.b.t


Bila hanya mengajar satu kelas.... dan hari-hari kena masuk kelas yang sama sehinggakan rasa terlalu dekat dengan mereka... dan apabila perpisahan memanggil, maka perpisahan itu perpisahan yang terlalu berat untuk diluahkan...... =,((
With <3 , Cikgu Lyna



Diorang ni walaupun nakal tapi sangat sweetttt..... Sampai menitis jugak lah air mata ni nak tinggalkan mereka... Going miss them damn much!!!


Dari kiri (atas) :: Amin, Ashraf, Adam
Dari kiri (bawah) ::Syahirah, Tengku & Sufina
:))



Dari kiri (atas) :: Affiq, Muaz, Faiz

Dari kiri (bawah) :: Taufiq, Suhaida, Atie

:))



Oke, kat atas sekali tu candid yang sangat horrer! Tapi disebabkan dengan anak bilik kan jadi upload jugak lah... haha.. Tak sangka budak-budak ni pun ada bagi hadiah. Untuk pertama kali dapat. *Terharu =.="



With gigirl..... <3




Sangat, sangat dan sangatttttt terharu!!!!





Praktikum fasa 1 ni memang besttt! Bersyukur sangat-sangat sekolah ni bagi kerjasama yang baik dan sebulan berada di sini rasa terlalu pantas berlalu. Kalau diberi peluang mahu meluangkan masa dengan mereka sedetik lebih lagi =,((


Berdoa agar praktikum akan datang jika tak dapat lebih baik daripada sekolah ni, cukuplah sekadar sama seperti sekolah ni ;)


Oh, tidak dilupakan .... pensyarah pembimbing, guru pembimbing dan rakan-rakan praktikum yang lain pun terbaiklah! Pendek cerita, untuk fasa 1 ni segala urusan dipermudahkanNya.... Alhamdulillah :D






Kata Saya :: Adat bertemu pasti akan ada perpisahan... Semoga perpisahan kita dalam rahmatNya.... ^^

♥ Jalan Cinta ♥