Yang Berharga Buat Yang Istimewa ♥

SnowQueen | 5:34:00 PM | Monday, February 7, 2011 |

Assalamualaikum w.b.t



Semalam (6 Februari) hari jadi abah ku sayang...
Lyna dah lama berhajat nak bagi kasut joging untuk abah
sebab abah selalu joging sekarang
nak main bola dah tak larat katanya =P
Lyna pilih kasut Nike untuk abah
alang-alang duit elaun dah masuk ni kan
asyik abah jer berhabis duit untuk Lyna
apa salahnya sekali sekala belanja besar untuk abah =)))))



Tapi....
sayangnya...
kasut ni besar sangat untuk abah
untuk pengetahuan semua
abah Lyna ni kecik sangat orangnya
abah dah cakap dah size kaki dia 7
tapi, rupa-rupanya
kasut sukan ni, size 7 macam size 9..huhuuu..
kesian abah.. =,=



nak dijadikan cerita, nak tukar kasut tu..
resit ntah ke mana
Lyna takut terbuang je
plus, Lyna dah x ingat pun kedai tu kat mana
Lyna gatal pergi beli kat KL
dulu, masa beli ada yang teman..
tapi, sekarang..entahlah... tak de dah kot.....
kesian abah...
tengoklah macam mana
harap2 Lyna boleh
recall lah kedai tu kat mana...
kalau tak... Lyna terpaksalah ganti yang lain
huhuhuuuu
=,((((



apa pun...
Lyna doakan kesejahteraan abah Lyna selalu
walau apapun terjadi
abah tetap abah adik seorang..
adik sayang abah dan teramat sayang
love u so much, ABAH!!!







Adik harap abah terima hadiah yang tak sebeberapa ini.. =)








Adik buat khas untuk abah ♥








Kesian abah salah size...huhuhuu....









Lyna dan abah...muahhh3!!!
♥ ♥ ♥






Kata Saya :: Hilangnya barang boleh ditukar beli, perginya manusia di mana kan ku cari ganti...huhuhuu....Align Center

0 Budak Pemurah Datang Komen:

♥ Jalan Cinta ♥