Malu tapi mahu =,=

SnowQueen | 11:05:00 PM | Saturday, February 19, 2011 |

Assalamualaikum w.b.t




P/S :: Act, post ini Lyna edit byk bagi mengelakkan salah faham. Lyna malas nak mengarang sebab ada kerja tak siap, jadi Lyna biarkan entry ni jadi pendek macam ni selepas diedit... YAng sempat baca tu untung lah kot.. Haha!!



-------------------------------------------------------



Lepas Asar tadi dekat kampung Lyna ada buat kenduri kesyukuran. Semperna abang ipar Lyna baru balik dari Lubnan.. Sambil tu sambut besday abah (6 feb) dan abang ipar tu (8feb) Tak ramai pun.. Jemput orang surau je.. Tapi, Lyna tetap rasa gembira sangat-sangat.. Dalam keletihan itu Lyna dapat kebahagiaan yang tidak dapat dibeli di mana-mana.. Terima kasih semua..... ♥









Antara yang hadir... Terima kasih atok-atok.. Ni saya, calon cucu... hik!








Antara makanan yang ada... Letih nyer Lyna masak semua neh!!..hahahahaa XD.. Ada pulut, rendang, nasi dagang, kari ikan tongkol, agar2, karipap, tembikai, dan macam2 lagi lah.. hik!









Akak sponser kek ni... sedap2...nyum3








Abah n abang ipar Lyna..... Semoga Allah merahmati mereka ♥








Kesian Lyna... dalam puluh-puluh gambar ambil tadi.. ni je gambar Lyna... Nasib lah dah jadi photographer... Serius berminyak giler muka ni... peluh lah wat keje byk kan..haha!!








Kata Saya :: Sahabat tetap sahabat... tak lebih, tak kurang =)))))

3 Budak Pemurah Datang Komen:

nisahairuddin said...

untung nye kawan 2 ada kawan cam lina
\:)

SnowQueen said...

ishh..
kte yg untung ade kwn mcm die nisa
malu taw..hukhuk

nisahairuddin said...

aik...nape msti malu lak...
kalu kwn ngn owg jht xpe la nk malu...
hehehe

♥ Jalan Cinta ♥