Kecewa itu tidak salah (:

SnowQueen | 1:46:00 PM | Saturday, February 12, 2011 |
Assalamualaikum w.b.t











Kadang-kadang kita meratapi kesedihan seolah-olah ingin menceritakan segala kekecewaan pada setiap yang ada... Kadang-kadang kita terasa sangat jatuh dan sukar untuk bangkit... Kadang-kadang kita rasa tewas, lemas dan berperang dengan perasaan sendiri...



Tapi, tak kira berapa banyak kadang-kadang itu, kita jangan pernah lupa Allah itu maha melihat segala apa yang kita rasa dan lalui.... panjatkan doa, redhakan segala rasa itu.... Apa yang kita mahu belum tentu terbaik untuk kita.... Jangan bersedih bagi mereka yang sedang diambang kekecewaan.. Tidak kiralah apa pun bentuk kekecewaan itu, percayalah masih ada sinar kalau kita sendiri cuba untuk teruskan hidup kita yang singkat ini..... Hidup hanya sementara. Jangan persiakan hidup demi sebuah kekecewaan... Yang nasihat itu saya, yang membuat pilihan itu anda!! Tepuk dada, tanya diri sendiri =D





Kata Saya :: Kecewa itu tak salah... yang salah apabila kita kalah dengan kekecewaan itu (ayat seorang teman...)

5 Budak Pemurah Datang Komen:

student said...

dalam kecewa itu akan ada gembiranya.

ahsfantasy24 said...

teman mane tu?..
nk bkenalan ley x??
hehhehe...


Terbaru:
Kalau Kamu Bercinta, Harap Kamu Jadi Macam Dia!
Kalau Dia Asyik Ulang kesalahan Sama, Kamu Geram Tak?

SnowQueen said...

student>>gembire ker??he...

ahs>>ade lah..teman yg mcm kamu jugak..sentiasa ada wktu sy sedih ^^

nur aisya humaira said...

Assalam...aah,betul2 sye setuju...
sye bangkit dri perasaan kecewa dlu...sgt pedih rase kecewa tu tpi,alhamdulillah skang sye gembira walaupn kadg2 resah tetap datg menjengah...hanya pada ALLAH, kte bergantung untk terus kuat dan tabah...kan2?:)

SnowQueen said...

hehee...
tu lah..
sedih macam mane pun
siapalah kita nak ubah semuanya
doa jer yg terbaik
(:

♥ Jalan Cinta ♥