Alahai ... dah lapuk, ok !

SnowQueen | 10:09:00 PM | Monday, May 23, 2011 |
Assalamualaikum w.b.t




Tak de makna ramai peminat kalau semua macam apa ... Biar sikit asalkan yang sikit tuh la mempunyai sikap yang boleh dikagumi. Ataupun tak de langsung lagi bagus .... Tak payah nak serabut-serabut, kan .... :)))




Ey, cara tu dah lapok lah... Agak-agak lah nak menipu pun... Ayat nak power jer kan .. Awak lah seorang yang saya betul2 nak kenal. Saya suka betul tengok awak dan rasa kita sangat sesuai ... Euuwww~~ Tak geli lah pulak kan nak baca ... Tengok2 kat recent post belambak lagi hantar kat perempuan lain ... Alahai ye pun nak menipu tak reti2 nak delete dulu ker ! Sadis betul orang macam ni dan lagi sadis kalau ada perempuan yang mudah cair dengan kata-kata murahan macam neh ! Hahahaaa :PP




Ada tu baru chat first time neh ... boleh pulak dah cakap suka, terjatuh hati lah *kononnya ..... Hello, hati budi tak tahu atas dasar apa yang nak disukakan?? Alahai, jangan menilai seseorang dari luaran lah. Yang indah itu belum tentu lagi sempurna !!! ....




* okay, situasi di atas tak de kena mengena dengan diri ini (serius). Sekadar meluahkan fenomena sekarang yang semakin berleluasa ... Agak-agak taktik ni dah lapok lah buayafren kat luar oii!!! :))





Kata orang, semakin kita suka semakin kita simpan rasa itu maka semakin bahagia yang kita rasa... Kadang2 tak perlu diluahkan rasa itu kerana apa yang diluah itu belum tentu lagi berkekalan...... Yang penting jangan mudah percaya seseorang yang kita tak kenal. Sedangkan yang kenal pun tak semestinya betul-betul baik ini kan pula orang yang kita tak tahu apa-apa . Dan kata orang lagi ... semut mati disebabkan gula ... manusia mati dalam manisnya kata !!!!!











Kata Saya :: Biasa-biasa sudah .... :))

5 Budak Pemurah Datang Komen:

Mun said...

betul tu..sekarang tak boleh percay org sgt. kene hati2

Diya Edhayaa said...

kepok je pale makhluk tu.. hahaha

SnowQueen said...

Munirah :: tu lah ... banyak orang, banyaklah juga ragamnya :))


Diya :: Haha ... ganas2 ... hik3 :PPP

diba said...

ambik jd pgalmn kn..he

SnowQueen said...

diba:: btl2 ... he3 ... :))


123Friendster.Com

♥ Jalan Cinta ♥