"CONTEST PERASAN CANTIK!"

SnowQueen | 10:26:00 AM | Sunday, May 1, 2011 |
Assalamualaikum w.b.t



Eyh.. Perasan yer?? Bukan memang cantik ker??? Wakakakaa... *kidding... Ok lyna ditag oleh azwa untuk sertai contest ni... Siapa-siapa lagi yang berminat boleh klik dekat gambar bawah ni yup... Tapi, ingat ini bukanlah pertandingan ratu cantik pulak.. Siapa-siapa pun boleh join sebab cantik tu sebjektif, kan... Yang penting cantik luar, cantik dalam, cantik muka, cantik lagi perangai... :)))))









Ok lah Lyna tak tahu nak pertaruhkan gambar apa... Semua sama je.. Aksi dan gaya pun kaku macam tu lah... Haha... Lyna pilih gambar ni sebab Lyna suka sangat-sangat..... Tak tahulah sebab apa.. mungkin sebab kat pantai *kot...


























Perasan Tak??? Ingat comel sangat lah tu buat muka sedih2 macam tu... Orang lain tengok rasa nak bagi penyepak jer kan... Hahahhaa... Okay, ni dekat Terengganu... dan Lyna sangat2 suka ambil gambar dekat laut @ pantai... Feeling gituh!! :P




Baiklah, mahu tag insan-insan yang bukan perasan, tapi sememangnya cantik...



Ieyda Achieda



Wanny Hunny



Ain Kyoshi





Kata Saya :: Yang cantik itu belum tentu lagi sempurna..... :))

9 Budak Pemurah Datang Komen:

Zaim said...

hui

SnowQueen said...

hui jugak... :P

Ieyda Achieda said...

aha . thanks tag liena !
^_~

SnowQueen said...

welcome :))

Cik TTK said...

comel muka perasan...tenkiu join...

zubizup said...

Turkish Underwearing desing
www.yoncatoptan.com
If you wisit me , I will be glad:)
:)
:):)
:):):)
:):):):
I hope you will be wonderfull teacher:)

SnowQueen said...

Cik TTK:: welcome :))))


zubizu:: he... ok.. tq :))

misz athiqah said...

kamu telah ditag untuk contest gambar desktop lappy...=)

SnowQueen said...

tq kak tiqah! (:

♥ Jalan Cinta ♥