Hari ini seperti hari-hari biasa :))

SnowQueen | 11:23:00 AM | Friday, May 20, 2011 |
Assalamualaikum w.b.t




Baiklah hari ni aku rasa semua tak kena dan sangat tak kena ... Rasa nak menjerit sekuat hati aku .. Tapi apakan daya ... ni asrama bukan hutan belingkar nak sesuka hati menjerit ! Ya Allah besday girl ... chill plizz chill ... Biarlah orang tak ingat kita pun .. Janganlah down sampai macam ni .. Kau ada 3 paper lagi paham ... Bangkitttttt .... !!!!! Arghhhhhhhh ~~



Bukan aku tak cuba untuk jangan tewas dengan air mata ni .. Aku cuba dan sangat2 cuba sampai aku tak rasa ada kawan aku tau kot aku ada masalah ! Tapi hati aku sangat sakit dan teramat sakit ... Manusia ... manusia .. Bila tengan happy tengah bz tengah seronok2 tak pernah fikir orang lain yang seksa merana kat sini !! TYVM !!!!!



Italic
Sorry, birhday girl serius xde mood !! Hari ini tiada beza seperti hari-hari lain malah lebih dasyat berbanding hari lepas ... Haha ... Aku ada tiga paper lagi ... Mesti dan kena kuat !!!! :))



Apapun, terima kasih untuk semua yang wish ...
Terubat sikit luka ...eecehhh :PP
Semoga Allah merahmati kalian .... =D







Kata Saya :: Kadang-kadang orang cakap sayang kita banyak-banyak, tapi perbuatan dia jelas dan nyata jangan kata banyak , sikit pun tak ... :))

2 Budak Pemurah Datang Komen:

Cikgu Amin said...

heppy besday sekali lg deh...hehe...chill la neh... :)))

SnowQueen said...

tq budak kecik !! :pppp


123Friendster.Com

♥ Jalan Cinta ♥