Dan aku selesa begini......

SnowQueen | 5:03:00 PM | Tuesday, May 3, 2011 |
Assalamualaikum w.b.t




Sedih.... Ya, sedih bila tiba-tiba kita hilang tempat bercerita. Kalaulah sebelum ini dia lah tempat nak ceritakan macam-macam. Rasa 24 jam sehari suntuk apa yang kita lalui tuh nak cerita je dekat dia.. Tak fikir dah dia bosan ker tak dengar nak jugak cerita. Dia pun buat-buat dengar je pun kita dah rasa seronok sangat. Tapi bila tiba-tiba sudah tiada... rasa kehilangan... Emm, kehilangan.... 10.10 =D




Mood swing ker?? Oh, tidak kot... Lyna dah jadi iron woman sekarang.. Tak lut dah segala kecelaruan jiwa neh. Emosi stabil setiap masa.. *konon nye lah... :PP









Rindu yang sering bertandang... semakin aku cuba lari pada rindu itu semakin ia datang mengejar.... Cukup melemaskan........ Dengan itu, aku berserah pada takdirNya agar rindu itu sentiasa terlerai saat aku menghampiriNya. Dan aku selesa begini........ :)))))







Kata Saya :: Kuatnya ingatan kepada seseorang menandakan dekatnya orang itu di hati kita :))

2 Budak Pemurah Datang Komen:

Diya Edhayaa said...

bila kita ingt kt org tu, die pon ingt kite..
*cm dlm cite kak limah... ngee~

SnowQueen said...

mungkinlah.... :))


123Friendster.Com

♥ Jalan Cinta ♥