Kamu memang baik ^^

SnowQueen | 8:43:00 PM | Thursday, January 27, 2011 |



Assalamualaikum w.b.t...




Seronok rasa bila org femes n dah banyak followers ni sudi follow kte...
terbukti diorang x sombong
yela kan..
macam Lyna contohnya...
baru jer buat blog
siapalah Lyna nak orang follow
entry pun biasa2 saja
biasanya org femes tak mudah add orang
nak yang sama taraf je kan...huhu..
jadi, bila orang yang dah femes follow ni rasa seronok
dapat rasalah orang tu ramah n sudi kawan dengan kite yang masih mentah2 lagi ni
heheheee ^^

---------------------------------------------------------------------------------

btw, hari ni Lyna seronok sangat...
kami sekelas buka puasa ramai2
baca yassin untuk kawan2 kami yang berjaya dapat anugerah kecemerlangan
plus, untuk kawan kami yang baru operate semalam..
seronok....
yela, sebelum2 ni kitorang agak berpuak2 kan...
tapi hari ni..
semua kongsi rasa sedih dan gembira bersama-sama
Lyna berdoa persahabatan ini kekal selamanya...
walaupun Lyna x menangis macam orang lain tadi
bukan bermaksud Lyna xde perasaan
dalam hati hanya Allah je taw...
mungkin Lyna ni seorang yang jenis pendam perasaan
nangis masa sorang2 jep..hehe.. (kantoi!)

apa2 pun...

luv u all lah ♥ ♥ ♥





"Sahabat sejati akan meluruskan jalan ketika kita kehilangan arah dan tidak akan meninggalkan kita dalam suka, apalagi dalam duka"




Lyna harap kwn2 sudi terima Lyna seadanya Lyna... Lyna banyak kekurangan.. apapun Lyna betul2 sayang semua =D




Kata Saya :: Antara kita tiada noktahnya!!! (:

2 Budak Pemurah Datang Komen:

♥ Jalan Cinta ♥