Saya kenal sayang saya ♥ ♥ ♥

SnowQueen | 9:53:00 AM | Tuesday, January 18, 2011 |





salam readers...
Lyna dalam makmal masa buat entry ni...
Lyna dah siap kerja awal kan..
boleh lah nak karut marut ni...hik3

emm...
tengah sibuk buat kerja pun
Lyna boleh ingat kt seseorang ni...
haish~
siapa lagi kalau bukan buah hati pengarang jantung Lyna
kekekeee...
MUHAMMAD IKHWAN BIN ZULKAFLI
okeyh!
entry ini special untuk abang yup
tahu abang rajin bukak blog kite senyap2..
hehe!


Bf Lyna ni x de laa hensem sangat
tapi bagi Lyna dia sweet dan cukup buat Lyna teringat memanjang!
ada dimple kat pipi sebelah kanan lagi!
selalu Lyna paksa dia senyum lama2!!da mcm kerang busuk da...
haish...rindu..rindu =P


♥ his dimple!!


owh, abang..
nak tahu tak kenapa dirimu begitu berharga???
ini semua disebabkan kekuatan abang di depan mata kite
*mesti kembang lebar abg kn pas baca ni
hui3

♥ kita hormat abg sebab abg ajar kite jadi lebih matang, ajar kite lebih bertanggungjawab, ajar kite lebih hormat org lain, abg ajar kite buat perkara kita pandang remeh, perkara kite x suka buat...cthnya, abg selalu tegur kite supaya komited dgn pelajaran, abg ajar kite mula mencinta surat khabar, ajar kite berjimat cermat, ajar kite jaga kereta kite(kite kan malas isi air,angin tayar,servis kereta..hu3)...dan banyak lagi lah..yg penting..abg ajar kte buat sesuatu yg kite xsuka demi kepentingan diri kite jugak kan..terima kasih abg ♥

♥ abg sangat kenal kite.apa yg sesuai utk diri kita..sehinggakan jenis tudung jenis baju apa yang sesuai dengan kita abg lebih arif banding kite sendiri!!kalaulah org lain cakap kite macam2..rasa-rasanya abg lebih tahu mengapa dan kenapa kite macam tu...

♥ abg teramat jenis hormat orang lain..kite suka lihat cara abg bila dalam train rela berdiri sepanjang perjalanan demi bagi orang2 yg x dikenali yg kebih memerlukan tempat duduk..ketika memandu abg selalu bagi jalan pada mereka yg bersusah payah nak keluar masuk simpang...tengah memecut sanggup berhenti nampak sesiapapun mahu melintas...owh..sangatlah baik hati kan abg..klu kte dah memecut payah dah nak kenal apa itu brek...heheheee *kejam kot...dan bila mak,abah,tok,wan,kakak,kucing,tortoise dan segala kaum kerabat kite suka abg..xpelik bukan kalau kite kata abg ni baik....kembang lah tu..hik3


rindu nak jenjalan macam ni lagi..hu3


♥ abg selalu penuhi impian kite....kadang2 kite rase kesian jugak dekat abg..terpaksa susah payah demi kite...huhu..maaf lah ye abg..kite hargai sgt2...



abg tengah x de duit pun abg sanggup bawak pergi genting...huhu


♥ kite kan suka sgt bila abg bawak kte jalan2..hantar kte balik lipis (abg kan tahu kite sgt x suka drive..hehe).. bawak kite tempat makan baru..bawak kte window shopping..bawak kte tempat2 berilmu(wlupun kdg2 jep) dan even ajak kite teman tgk bola pun kte suka taw! =)))))


♥ kalau bab belajar pulak..abg memang pemberi dorongan yg utama selepas family..ada tu siap tlg buat kerja khursus lagi nak2 subjek bahasa Inggeris....pas tu..selalu suruh abg ajar macam2 kan...anatomy laa..ajar jawab soalan math laa...bagi pendapat laa..buat abg macam buku atau lamen web pulak..search jep...he3..jasamu dikenang lah abg ^^



abg saya 3 x ganda pandai pd saya taw!!ishhh malu lah saya -_-

♥ abg yg ajar kite suka bola...kte sokong gunners pun sebab abg..mahu kumpul semua jersey arsenal dan pakai sama2 dgn abg bila ada peluang..heheeehh..kte kan mahu sama-sama sokong apa yg abg buat...abg jugak selalu ajar kite supaya jadi lebih kuat..abg tau level confident kte sgt rendah..kte malu tunjuk talent kte..malu x bertempat lah kiranya...huhu.. u know me much laa syg~~ huhuhuuu



kami suka kumpul jersey Arsenal sama2 taw!



waduh~
dah habis waktu rehat lah
nanti kte cerita pasal abg lagi yup
kte kene stop dulu
sbb tgk abg da kembang sgt dah
takut meletup pulak nanti...
heheheee =P

Kata Saya :: Seratus juta kali sy terpaksa membuat pilihan...sy tetap memilih kamu..... B2G4E~


13 Budak Pemurah Datang Komen:

Diya Edhayaa said...

yg bju merah 2 muke kanak2 ag kn..
huahuahua..
smge bhgie lar rumateku..
:D

SnowQueen said...

zaman mude2 dlu ah tuh
dop matang langsung
xberselere nok tgk
ha3

cieda montello said...

hehe..sweet la lina nie..
mcm saye ngan duck sayer lak..hehe :p

SnowQueen said...

cieda>olosss...org dop wat jiwang2 pon..bese2 jep..hahahaa XD

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

pewitt!
sy abg jugak!
hehe,.

switnye la...:)

SnowQueen said...

k.et>opssss~~ hehheeee =P

Diya Edhayaa said...

err... letak abg keje kt kafe 2 aci x..
hik3

nisahairuddin said...

opppssss..
ceritera abg syg la plak..
hehehe
so sweet
:)

SnowQueen said...

diya>ade lg dop abg cafe nuh??tgl pokcik jep tgk...hik3

nisa>>hehee....saje2 jep bg die kembang2 ket

lyiana said...

wah..abg ikhwan dgn kak liena...sweet tul^^
mmgla abg ikhwan baik kalo x,xkan jd head prefect dulu..huhu

SnowQueen said...

hehee...
ok2..
ti jumpe akak blanjer minum
hahahaha XD

nisahairuddin said...

hehehhe..
t mkn nasi minyak jgn lupa jmput lak.
jauh ne pon nisa sure dtg..
hehehhe
xlama dh 2...
hihi

SnowQueen said...

nisa..lmbt lg lah...

♥ Jalan Cinta ♥