muke cantik bersepah laa...kt fesbuk pun byk!!

SnowQueen | 5:56:00 PM | Thursday, January 20, 2011 |


Assalamualaikum w.b.t



lisa ni sgt cantik kan... (:



hey!!
meluat betul Lyna lelaki yg pantang tgk perempuan cantik ni
ada tu dah ada gf, isteri dah pun
ish..
ini bukan kes cemburu
(err...tp kalau bf sendiri mau jugak berperang kot..hehe)
tapi rasa tahap kemenyampahan yang meninggi lah

serius..
bagi Lyna perempuan cantik sangat ramai
pergi je mana2...
keluar jer rumah
mesti paling kurang jumpa seorang perempuan cantik
kawan2 yang ada fesbuk pun boleh tengok sendiri kan
jadi, pandai2 lah kawal diri ok!!

aduhai, lelaki...
cukup2 lah tu..
Lyna tahu itu hak peribadi sendiri
tetapi kadang2 naik rimas jugak lah tengok kan
ada tu nak 'cucuk jarum' main belasah jer
ada seorang mamat ini kan...
dia kacau hampir separuh budak kelas Lyna!
semua dia cakap cantik..comel..n bla bla bla
agak2 lah kan
tempat belajar sama kot!sekelas lagi...
cuba fikir....
kalau tempat sama pun boleh ramai macam tu
belum lagi IPG (tempat Lyna belajar) lain
belum lagi luar pada dunia IPG
x terkira ramai kan!!!
sereemmmmm Lyna dengan manusia macam ini

Lyna harap
suami Lyna nanti tak macam ni lah
pantang betul Lyna lelaki galak ni
Lyna jenis boleh terima rupa x market
poket x penuh
janji bukan spesies macam ini lah
ya Allah..
mintak dijauhkan...
huhuhuuuu


~~Lelaki yang suka seseorang perempuan atas dasar kecantikan tidak akan pernah berasa puas...selagi ada yang cantik, selagi itu dia akan memburu..........



Kata Saya :: Yang cantik itu belum tentu lagi sempurna =)

6 Budak Pemurah Datang Komen:

.:paeen:. said...

betol3. setuju sangat.
sebab 'cantik' tu takkan habis sampai bila2. kalau org tu cantik, akan ada lagi org lg cantik drpd dia. dan ad lagi cantik drpd paling cantik uh. takkan abesss. agipon rupa paras tak kekal. hati je kekal kan3.heeeeeeee

SnowQueen said...

btl tu paen...x kn habis...so,pndai lah kawal diri patutnyer...huhuhuuu

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

speechless...
sbb da penah jadik kat k.et
sedih sgt2 liena.,

i know that she pretty than me!
tp persoalannya skang.
hati ke rupa ag pentim?
padan muke K**E.
last2 dye yg nyesal sbb buat hal kat k.et.

k.et sgt kecewa n tkejut sbb dye bkn jenis galak n ushar2 pompuan.
igt dia da kekasih hingga hujung nyawa. tp BUKAN.

i admit that i love him damn much!
xsame k.et syg dye ngn syg MR.E.
liena...jage ikhwan leklok na..

sgt saket bila kecewa. believe me!

SnowQueen said...

k.et..

org ngan ikhwan pn xslalu damai
org pon ade gak ksah silam ngan die
die ckp senang..lupe..lupe...
tp bnde tu laa wat kami slalu gado
org slalu ungkit..die rimas
tp die xtaw org sgt sakit
die soh percaye
tp die taw x ape org rase
xtaw pn...
huhuhuuu

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

taw xpe.
org pompuan ni. kalo dah skali kene.
dye akn mudah serik. kan?
sbb 2 lah k.et ngn E ta penah tenang,

sbb k.et ad byk kisah silam.
bf kene rmpas. takot sgt2.

emm..
xpela.ikhwan ikhlas 2.
liena jgn slalu ungkit.
nt dye rimas. kang gadoh lak. k

SnowQueen said...

xde niat len wat mcm tuh
kecuali takur takut dn takut kehlangan....
die ptt taw sape die kt hati kte..
hu3

♥ Jalan Cinta ♥