Put your trust in ALLAH ^^

SnowQueen | 1:59:00 PM | Thursday, October 18, 2012 |
Tadi... bosan-bosan aku baca lah blog orang lain. Sampaikan entry lama-lama pun aku boleh godeh sekali. Hah, kalau tak nampak lagi yang aku ni bosan tak tahu la kan. Haha haha... Salah satu blog yang sempat aku cuci mata blog si cantik manis.. Fatin Liyana. Dan... aku sangat suka salah satu ayat dalam blog dia ni... 

" You might be married to the worst man on earth, like Asiah who married Firaun (Pharoah), but it didn't change her (aqidah). You might be married to the best man on earth, like Nabi Lut's wife, yet that doesn't mean you're going to Jannah with him. You might not be married at all, like our beloved Maryam yet Allah SWT places your status above all other women on earth. Have faith in Allah always and place your full trust in Him. He's the central focal point of our lives " - Heba El-Haddad

Aku sangat-sangat suka ayat ni... Kalau tak faham bukak kamus ya. Sebab aku malas nak taip panjang-panjang. Kena faham yang aku ni nak update pun malas, apatah lagi nak tulis panjang berjela-jela. Haha haha. Renung-renungkan ^^

Kata Saya :: Kadang-kadang Allah tak bagi apa yang kita mahukan, tetapi Dia bagi apa yang kita perlukan :))

2 Budak Pemurah Datang Komen:

Lovely Peeda said...

betul>baik atau buruk seseorg tu pada kita, mereka tetap anugerah dari Allah.

SnowQueen said...

Lovely Peeda :: indeed :D

♥ Jalan Cinta ♥