Ratu Di Hatiku

SnowQueen | 1:35:00 AM | Sunday, October 14, 2012 |
Sejak-sejak cerita Adam Hawa tengah femes ni, aku dah mula jatuh cinta... bukan dekat Adam Mukris ya... Tapi salah satu lagu dalam cerita ni.. Ratu Di Hatiku. Berkaitan dengan lagu ni, aku tak lah suka dengan liriknya. Lagu ni kan ditujukan untuk wanita. Tak kan aku lesbian pulak kot nak tuju-tuju dekat perempuan. Haha. Nak tuju untuk mak pun lirik terang-terang tak sesuai. Cuma, aku sangat suka melodi lagu ini. Suka dengar muzik lagu ni. Jangan tanya kenapa sebab aku sendiri pun tak tahu. Hehe. Tapi kan... kalau nanti dah kawen suami aku nyanyikan lagu ni untuk aku best jugak kan... Suara tak sedap tak pe asalkan ikhlas. Ehe, jangan geli-geli ya.. gurauan semata-mata :p

Ratu Di Hatiku - TRIAD
Pernah aku mencintai wanita
Tapi tak seperti saat ku mencintaimu
Pernah aku merindukan wanita
Tapi tak seperti saat ku merindukanmu

Kamulah ratu di dalam hatiku
Ku cinta kamu sampai mati
Takkan pernah ada wanita yang bisa
Menggantikan kamu di hatiku
Menjadi ratu di hatiku

Pernah aku menikmati wanita 
Tapi tak seperti saat ku menikmatimu
Pernah aku menangisi wanita
Tapi tak seperti saat ku menangisimu

Kamulah ratu di dalam hatiku 
Ku cinta kamu sampai mati
Takkan pernah ada wanita yang bisa
Menggantikan kamu di hatiku

Menjadi ratu di hatiku 
Kamulah ratu di dalam hatiku
Ku cinta kamu sampai mati

Takkan pernah ada wanita yang bisa 
Menggantikan kamu di hatiku
Menjadi ratu di hatiku
Menjadi ratu di hatiku
Menjadi ratu di hatiku
Menjadi ratu di hatiku

Kata Saya :: Aku hanya ingin menjadi ratu yang halal di hatimu

3 Budak Pemurah Datang Komen:

mak jemah said...

nnti suruh huby bucuk comot nyanyikan. hehe

mak jemah said...

nanti suruh huby bucuk comot nyanyikan.. hehe

mak jemah said...

nanti suruh huby bucuk comot nyanyikan.. hehe

♥ Jalan Cinta ♥