Madu itu racun.

SnowQueen | 12:38:00 AM | Wednesday, May 1, 2013 |
Assalamualaikum w.b.t


Ya ALLAH, terkadang aku terlalu mengharapkan sesuatu mengikut perancanganku, sehinggakan aku alpa bahawa rencanamu ialah sebaik-baik perancangan. Ya ALLAH, terkadang aku kalah dengan ujian-Mu sedangkan itu merupakan tanda kasih-Mu. Ya ALLAH, terkadang aku memilih untuk menyepi ketika jatuh, sedangkan aku sentiasa  memiliki-MU yang sentiasa setia bersamaku. Ya ALLAH, terkadang aku lalai dalam mengingati-Mu, sedangkan rahmat-Mu mendahului kemurkaan-Mu.........




 
  



Kata Saya :  Apa yang pahit itu belum tentu racun, apa yang manis itu belum tentu madu.....




3 Budak Pemurah Datang Komen:

Unknown said...

hye kpd sis kite yg diva ni.. kite sntiasa doakan perjalanan hidup awak akan diserikan dgn kbahagian.. hmm kadang2 ape yg kite rancang tak mnjadi.. itu semua PASTI ADA HIKMAH DISEBALIKNYA!!! OK SO senyum lah selalu.. sayang awk

SnowQueen said...

yuhuuu....
adik kita dah pandai berblog la..
tq syg! <3

Mr.Shadow said...

http://www.youtube.com/watch?v=z8zMKKnDex4


123Friendster.Com

♥ Jalan Cinta ♥