Yang kita tak sedar kita akan lakukan ...

SnowQueen | 9:28:00 PM | Saturday, June 25, 2011 |
Assalamualaikum w.b.t



Waktu kita sedih, kecewa, atau marah kan .. Kadang-kadang kita tak mampu nak kawal diri kita. Kita kalau boleh nak post macam-macam dan yang sebenarnya bukan mahu meraih kejelikkan orang lain untuk membacanya, melainkan lebih kepada ingin orang yang dimaksudkan itu sahaja yang baca (walaupun tahu dia tak kan baca ... >.<) .




Bila dengar lagu pula, terasa lagu-lagu di radio seperti memerli kita kan. Lepas tu mulalah tak tahu malu menangis tak tentu pasal. Sedangakan penulis lirik tuh entah tuju kat siapa lagu tu kita pulak yang over tacing ... Haha



Kalau mendung pula nak-nak lagi hari hujan, mulalah tenung-tenung luar rumah tengok hujan yang mencurah-curah turun. Berjiwa lah konon-konon ye ....



Bila tengok orang lain senyum dan ketawa, rasa nak pergi bunuh je kan orang-orang tu. Memang tak tentu pasal betul lah kan nak sakit hati tiba-tiba. Memang kena letak antiseptip banyak-banyak dah ni kat hati.



Dan akhir sekali ... bila kita berdoa, tak lain tak bukan segala rasa itu kita luahkan kepadaNya .... Yang sebenarnya ketika ini sememangnya kita benar-benar sedang mencari kekuatan .... :))




" Lindungilah kesedihanmu dengan senyuman,
Walau di hatimu penuh kedukaan,
Kerna tabah menempuh dugaan,
Menunjukkan kamu mempunya iman ..... "












Kata Saya :: Kecewa itu tidak salah, yang salah apabila kita tewas dengan kekecewaan itu ..... :))

2 Budak Pemurah Datang Komen:

....~MissMarshmalloW..~ said...

betul2..heee

http://mallowello.blogspot.com/

mien eaststar said...

teringin jugakk .... heee~

♥ Jalan Cinta ♥