Yang sikit itulah perlu diperbanyakkan ....

SnowQueen | 7:24:00 PM | Tuesday, June 21, 2011 |
Assalamualaikum w.b.t



Udara di sini (IPG Tengku Ampuan Afzan) masih terasa segar seperti dahulu, sikitpun tak berubah meskipun sudah meninggalkan beberapa sem bersama-sama memori suka duka di sini. Namun, diri ni tetap rindukan udara di kampung halaman meskipun daerahnya hanya bersebelahan sahaja :PP



Sekarang kita sentiasa ingat mak, ayah, keluarga dan rumah yang tidak pernah lekang dari ingatan kita. Mungkin hidup di sini tak semudah di rumah, tak henti diuji dan dicabar bukan sekadar oleh manusia malahan kerja-kerja yang menanti membuatkan kesemua kesayangan kita menjadi ingatan setiap masa. Tapi, pernah tak kita terfikir kita dah besar nanti, apabila dah berjaya mendapat kerjaya, dah pakai kereta besar, dah ada rumah sendiri, yang kita jarang-jarang ada ingatan seperti waktu kita susah-susah ni ... Uiksss, mintak dijauhkan perkara macam ni terjadi dekat diri sendiri sebab tu kena sentiasa beringat dari awal .... :))




Meneruskan perjalan yang masih jauh. Semoga diri ini kuat ! :))










Kata Saya :: Ilmu yang kita miliki ibarat hanya satu jari yang mencelup satu lautan besar sedangkan lautan itu tak terbilang banyaknya - via Puan Fazilah

4 Budak Pemurah Datang Komen:

Diya Edhayaa said...

via tuh x menahan.. hehe.. btol sgt2 kate puan ni..

SnowQueen said...

tu lahh .. bes puan tuh mengajar. ilmu byk dan mengajar pun best sgt3 ... nk jadi macam dia .. tapi bagai langit dan bumi kot .. haha XD

mien eaststar said...

waaa...hebatnya kata-kata tu...insyallah boleh jd mcm dia..tiada halagan, hanyalah peluang...ehekkkk~

SnowQueen said...

aminnn ... kena jadikn org2 hebat contoh lah baru leh jadi mcm diorg ... hik2

♥ Jalan Cinta ♥