Keinginan melebihi kemampuan

SnowQueen | 11:28:00 PM | Tuesday, July 5, 2011 |
Assalamuaikum w.b.t



Orang kata duit bukan segala-segalanya, tapi segala-segalanya memerlukan duit kan . Ya, tak semua macam tu terutama dalam perihal kasih sayang . Tapi ada jugak apa, yang menggunakan duit untuk membeli kasih sayang. Ish3, kasih sayang pun boleh jadi bahan
jual beli yer .... Macam tu nanti nak pergi pasar raya Aktif lah beli kasih sayang 10 kilo :PPPP




Ah, pedulikan semua tuh, yang penting elaun nak masuk tak lama lagi. Tapi ... yang menjadi zon kritikalnya, duit tak keluar lagi tapi hajat dah ada ... Hajat pulak nak besar-besar jer ... Adeiii , rasanya sebelum beli barang lain, kena beli cermin terlebih dahulu ..... Biar sedar sikit tahap kemampuan diri .... Hahahhaa ... XD





Yang penting sekarang utamakan yang lebih utama. Tak salah beli sesuatu yang mampu membuatkan diri sendiri gembira asalkan berpada-pada. Sedangkan elaun diberi pun atas kesusah payahan hidup (bunyi macam study dari pagi sampai malam jep !!) ha3 ....




Dan ... kalaulah elaun ditambah lagi satu kosong dibelakangnya, sudah tentu boleh bahagia memiliki yang bawah ini ... Tapi, jangan kata realiti, dalam mimpi pun extra kosong tuh tak kan ada ... Syukur jela apa yang ada .... :PP







Memang mampu memiliki .. mampu sangat ... tapi, memiliki gambar jela ... Ha3 ... Sabar .. sabar ... dua tahun setengah lagi nak habis belajar !! huhu =.="








Kata Saya :: Apa yang kita inginkan belum tentu yang terbaik untuk kita ....

5 Budak Pemurah Datang Komen:

Diya Edhayaa said...

nak beli cinta hati 25kg ade x makcik..?? ;p

SnowQueen said...

dah beli tuh nk hadiahkan kt sape ?? :PP

Diya Edhayaa said...

beli je.. simpan dlm peti ais.. hahaha

SnowQueen said...

haha ... bek wat pekasam pd simpan beku cm tuh ... pekasan at the last leh gak makan :PP

bkn fasha sandha said...

nice blog...sy dh follow...jom follow blog sy pulak

♥ Jalan Cinta ♥