Ha'ah aku jeles....so???

SnowQueen | 12:09:00 AM | Sunday, April 10, 2011 |
Asslamualaikum w.b.t



Tajuk entry nak hot hot jer kan.... Haha! Tarik nafas.. turun... Tarik.. turun lagi... (cuba menenangkan diri)... Much better.. :))))))



-----------------------------------------------------------------------------------







Sebenarnya tak tahu nak post apa... Semakin berhati-hati dalam menulis sekarang. Betul. blog kita punya, jadi belasah lah nk tulis apa kan. Tapi, kita kadang-kadang alpa yang kita tulis tuh ade kesannya untuk masa-masa akan datang. Tak payah nak cakap orang lah, Lyna sendiri dah kena baru ni!!! Sampai terpaksa buang shout box takut ada serangan hendap secara tiba2... Hahaaa... XD




Nak tahu sebab apa terjadinya semua ni??? Sebab utama Lyna kesan, pemikiran penulis dan pembaca tidak sama. Apa yang kita cuba maksudnya kemungkinan tak tersampai kepada pembaca.. Ataupun memang kita tulis ikut sesedap rasa je????? Kalau rasa masin, kurangkan garam.. kalau rasa manis, kurangkan gula... Biar penulisan kita menjaga kesihatan pembaca-pembacanya agar tidak ada yang terkena serangan jantung secara tiba-tiba, darah tinggi naik mendadak, dan juga sawan b**i tiba2... Hahahhaaa.... Tepuk dada, tanya diri sendiri yer... =D




Kadang-kadang Lyna juga sedar blog ni juga punca tercetusnya masalah atau pergaduhan. Tak de contoh lain... Lyna jugak lagi.. Haha! Salah diri sendri. Nak sangat tulis ikut perasaan sendiri kan.. Ha... amek ko!!!! Tanggunglah akibatnya... Ha3.... Mintak maaf bagi yang berkenaan.. Sayang kamu lebih lah.... Hehehee :)))))





Yang sebenarnya... apabila jari jemari sedang rancak menaip, apabila emosi sedang bercelaru, dan apabila ayat sedang mencurah2 berlegar di ruang pemikiran, kita menulis sehingga terlupa bahawa apa yang kita tulis itu beribu-ribu pasang mata yang membacanya!!!! Dan kita juga terlupa... bahawasanya dalam kotak fikiran mereka tidak semestinya seperti apa yang kita cuba zahirkan... Berfikir dahulu sebelum menulis ok!! (ingat tu Lyna!!!!)





Tapi, bagi Lyna payah nak berhati-hati ni... Lyna sendiri pun gagal sebenanrya. Masa tulis tak de dah nak fikir apa. Apa yang rasa, itu lah yang tulisnya.. Jujur sangat!!! Hahahaa.. Tapi, sekarang dalam usaha cuba untuk kurangkan... Huhuuhuu..






Kata Saya :: Tanpa sedar... aku tertulis tentangmu!!! :))))

6 Budak Pemurah Datang Komen:

♥ 미스 kiera ♥ said...

khas utk sy entry ni an.

Ihsan Arifin said...

alah.. x dpt nk berchatbox dgn lyna :(

Admin said...

tulis dgn hati,
tapis dgn otak..

kte prlukan perasaan dan fikiran
dlam penulisan kte..
^^,

syafiqah zainuddin said...

comelnye layout dia. simple and veri nice! suke! nak jugak! heheh

a'ah kan lina. kdg2 kita tak sedar apa yang kita tulis.bila jari dah start tekan keyboard, mula la ayat pun laju je kuar.

SnowQueen said...

k.et::serius x ok... :))


ihsan arifin:: hehe.. ti letak balek yer...


k.ayu:: wow...express nye tlg kite...syg u sgttt lah :))))


piqah:: org yg tlg wat kan...lau kte..xkn dpt comel cm neh..he3

Ihsan Arifin said...

haha okie dokie. cepat sikit taruk ;D


123Friendster.Com

♥ Jalan Cinta ♥