Dah la muka sememeh, sebut pun salah..kah3

SnowQueen | 9:33:00 PM | Wednesday, April 6, 2011 |
Assalamualaikum w.b.t



Oh, tadi satu kelas kena rakam video konon2 tengah mengajar lah ni... Bagi subjek Bahasa Melayu Berbantukan Komputer (BMM 3105) Dengan tak de prepare apa-apa. Teks pun tak de... Amek kau... hasil yang sangat bolokkkks~ Hahaa... Dala muka tak menjadi (muka toya). Sebut pun ada salah.. Tak leh lawan Cikgu shida lagi lah macam neh... Wakakaa... Tak pe.. ni video main2 je pun... konpem buat yang lain nanti!! Nanti papa Jalal marah... Hahaa =P










Tapi yang betul-betul punya, Lyna ingat tak nak eja mengeja ni.. Nak buat topik lain dan bahan bantu mengajar (BMM) yang ok pada yang ni. Ni tadi on the spot. Guna kertas A4 jer kot.. hu3... Agak2 bila lah nak buat ni... Minggu depan tak de seminggu pergi Jamboree selama seminggu pulak!! Haiyak~



Post pone dulu rakam video ni. Nak sambung buat esaimen dulu... Tak sabar tunggu Jumaat ni... Balikkkkkk!!!.. Esaimen kata pergi, rumah kata mari.. ekekekeee =D





Kata Saya :: Hari ini saya belajar, satu masa nanti saya akan mengajar!! :))

17 Budak Pemurah Datang Komen:

cik aeschah said...

kak lyna..sore dah cm cekgu dah...haha..

SnowQueen said...

video dirijek ni deq...byk salah..he3 =P

cik aeschah said...

tp kan..sy ase cm budak bru nk blaja je...siap kne eja mngeja ag...hehe...

SnowQueen said...

kamu budak bm jugak kan???nnti kena lah buat..tnggu jelaa.. hik! =P

cik aeschah said...

aahh..sy bdk bm...hehe..x lama ag..kne la wat...cam akak...

SnowQueen said...

hehe...
tu laa xlame jer lg..

:)))

izyana said...

byk yg salah sebut ni..haish haish..cikgu babab kang..hoho

PReDicToR said...

xpe...cuba lg nanti...

SnowQueen said...

izyana + predictor ::mmg dah...name pown vdeo main2 plus spontan...hik! =P

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

aok buat keh gelak la. haha

weh. jambu bkn 2 jenis je..byk lagi oke.

cikgu tipu! wakakaka..

cik Jalal.. sila reject video ini! hahahahahha

SnowQueen said...

lah mmg xamek vdeo ni pn..men ckp jer tuh..xde idea xnk nmpk sgt men tibai jela....name pn spontn..lawak2 jenake seperti itu biase trjadi..mcm x biase =P

Mr.Shadow said...

suare cekgu jambu lah... B.E = BE T.I.K = TIK BETIK... hahahaha

SnowQueen said...

faizi::blah laa...komen je sokmo follow x..dush dush..haha

mien eaststar said...

chikkguuuuu...buah ciku warne ape chikkguuu ??....hahaha.....chikkkguuu x bg tahu pom....hahahaa

SnowQueen said...

wane kelabu adik2...rase lak cm nasi aym yer...hahahaaa XD

mien eaststar said...

chikgu....sore chikgu mcm ziana zain lah....hehehhe...kih kih kih...

SnowQueen said...

ngayim yerr...
deki ah tuh...
hahahah XD

♥ Jalan Cinta ♥