Saya tak cakap pun kan :))

SnowQueen | 9:23:00 PM | Wednesday, April 20, 2011 |

Assalamualaikum w.b.t







Ehem..ehem.. salah faham selalu mencetuskan perang dunia ketiga, keempat, dan ada yang sampai tahap boleh letak tanda noktah lah hubungan tuh kan! Hahaa... Yang ini cakap lain, yang ini pulak nak buat andaian sendiri... Ishhh.. Kata sehati sejiwa, macam mana tak serasa pulak ni??? Hahaa.... Macam2 bukan adat berkasih ni..... =P



Kes2 yang selalu terjadi....



::Saya tak cakap pun awak gemuk... saya cuma nak awak jaga kesihatan awak::


::Saya tak cakap pun awak tak cantik... saya cuma nak awak tahu apa yang sesuai dengan diri awak::


::Saya tak cakap pun awak malas... saya cuma nak awak belajar banyak perkara dalam kehidupan ni::


::Saya tak cakap pun awak banyak kekurangan... saya cuma nak awak perbaiki setiap kelemahan awak::


::Saya tak cakap pun awak merimaskan... saya cuma nak awak lebih memahami::


Saya tak cakap pun nak orang lain... saya cuma nak awak tahu berkawan biar beribu::


::Saya tak cakap pun awak cengeng... saya cuma nak awak jangan terlalu ikutkan perasaan::


::Saya tak cakap pun tak rindu... saya cuma nak awak belajar erti sabar::


::Saya tak cakap pun awak membebankan... saya cuma nak awak faham saya juga ada komitmen lain::


::Saya tak cakap pun nak tunjuk pandai... saya cuma nak tegur salah awak::


::Saya tak cakap saya semua betul... saya cuma mahu terus terang apa yang saya rasa::


::Saya tak cakap nak gado je... saya cuma mahu selesaikan masalah::


::Saya tak cakap awak tak boleh ambil tahu hal saya... saya cuma mahu awak lebih sayangkan diri awak berbanding diri orang lain::


::Saya tak cakap pun saya saya tak sayang... saya cuma lebih suka sayang itu diperlihatkan daripada diperkatakan!!! :))))))::





Kata Saya :: Tapi, saya nak cakap... saya sayang awak selamanya :))))

5 Budak Pemurah Datang Komen:

Diya Edhayaa said...

sy xckp sy suka awk,.. sbb sy malu nk ckp... meowww~

SnowQueen said...

malu tapi mahu =P

ahsfantasy24 said...

prsepsi prmpuan brbeza ^^,

AiSyah haSanah said...

salam...

sayang awak selamanua jgak...!!!

nice entry!!

SnowQueen said...

k.ayu:: betul3 :))

aisyah::sayang kamu jugak!! ^^

♥ Jalan Cinta ♥