Liar???

SnowQueen | 5:50:00 PM | Monday, July 9, 2012 |
Assalamualaikum w.b.t


Kau cakap kau tak buat, tapi tak terkira banyak yang pernah kau lakukan. Siap ter"kantoi" lagi dengan sendirinya. Sayang, kalau nak menipu pun biar otak terletak pada paksinya, bukan letak di lutut! Tapi, lagi pelik dengan manusia bila dah ditipu kaw-kaw tetap lah tegar hatinya. Pencinta setia lah kononnya. Maaf?? Sekadar semudah a, b, c......


Amaran :: DON'T TRUST PEOPLE EASILY ^^ 








Kata Saya :: Jika kau tak mampu untuk berkata jujur, cukup sekadar kau tidak mereka-reka cerita....

5 Budak Pemurah Datang Komen:

ahsfantasy24 said...

Nak dengar cerita kerengga dgn anai2 tak?
Nanti kite boleh buat cerita tu,
khas utk kamu.


... i love u.

SnowQueen said...

bole2... emmm. sgt rindu utk berborak panjang dgn kamu T_T

Mr.Shadow said...

huhuhuhuhu... sabar dan ikhlas kan islam my dear syg sis? haha!

cikgu ganu said...

bila nk update ni .. haha


nak jimatkan minyak kereta x ? cuba ni ..

Lovely Peeda said...

betul2..i hate liar...

♥ Jalan Cinta ♥